لاستیک‌های ایرلس تعریفی نوین از تایر اتومبیل
 
پنج شنبه 9 / 12 / 1392برچسب:, :: 12:15 ::  نويسنده : ahmad & saman

اگر دارای اتومبیل باشید و یا حتی نباشید مطمئناً یک‌بار هم نام تیوبلس به گوشتان خورده است.نوعی از لاستیک‌های رادیال و پهن که با موادی خاص منافذ آن را گرفته و درون آن را پر از هوا ( باد ) می‌کنند و دیگر از تیوب به شیوه قدیمی خبری نیست . جدیداً کمپانی معتبر و پیشرو در زمینه تولید لاستیک یعنی بریجستون طرحی از لاستیک را ارایه داده که می‌توان از آن به عنوان انقلابی در صنعت لاستیک نام برد. این نوع لاستیک جدید که ایرلس ( Airless) نام دارد و بریجستون در نمایشگاه ماشین توکیوی ژاپن از آن رونمایی کرده دیگر هوا یا همان باد لاستیک را هم حذف نموده تا دیگر غم کم بادی یا پنچری لاستیک خود را نخورید!!

 

 

این لاستیک از رویه ای نرم و آج مانند تشکیل شده که در زیر آن شبکه ای مشبک قرار دارد و دیگر تیوب و محل قرار گیری و فشرده سازی هوا شبیه آنچه در لاستیک‌های کنونی است در آن معنی و مفهومی ندارد.جنس این لاستیک‌ها از مواد بازیافتی است که می‌تواند مورد تایید انجمن‌های طرفدار محیط زیست باشد. البته ساخت این نوع لاستیک قبلاً و در ۶ سال پیش توسط میشلن یکی دیگر از غول‌های لاستیک سازی جهان آغاز شده که در سال ۲۰۰۶ به عنوان طرح برتر برگزیده شد.همان طور که در شکل می‌بینید این تایرها یادآور نسل اول تایر در ماشین‌های قدیمی است که دارای جنس سفت و غیر قابل انعطافی بوده است و نباید این دو را با هم اشتباه گرفت. این طرح البته هنوز یک مدل مفهومی است و هنوز تصمیمی دال بر تولید انبوه آن از طرف کمپانی بریجستون اتخاذ نشده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آشنایی با سنسور فشار
ترانسدیوسر و ترانسمیتر تعریف ابزار دقیق لاستیک‌های ایرلس تعریفی نوین از تایر اتومبیل Flat CD Mouse موسی که در CD درایو لپ تاپ قرار می گیرد! لامپ های ال ای دی با قابلیت کنترل از راه دور ژاپنی‌ها نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را با حباب صابون ساختند
نويسندگان